EMOS B9675 12V 9Ah T2 zárt ólomsavas akkumulátor (EMOS-B9675)

EMOS B9675 12V 9Ah T2 zárt ólomsavas akkumulátor (EMOS-B9675)

9 999 Ft

Ajánlataink a termékre

 

EMOS B9675 12V 9Ah T2 zárt ólomsavas akkumulátor (EMOS-B9675)

9 999 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
akkuforras.hu
Termékleírás
Márka EMOS
Hosszúság (mm) 151
Szélesség (mm) 65
Magasság (mm) 94
Garancia 6 hónap

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

- karbantartásmentes igen
- feszültség 12 V
- kapacitás 9 Ah
- méretek 151 × 65 × 94 mm
- súly 2,42 kg
- EZS (elektronikus biztonsági rendszerek) nem
- EPS (elektronikus tűzvédelmi rendszerek) nem
- UPS (szünetmentes tápegység) igen
- fűnyíró traktorok nem
- tölthető elemlámpa nem
- babahordozók - pl. Peg-Pérego igen
- vészvilágítás nem
- tartalék akkumulátor liftekhez - világításhoz, híváshoz nem
- horgászok - halradarok, csónakmotorok táplálására igen
- PBX JABLOTRON JA82K nem
- PBX JABLOTRON JA100K nem
- PBX JABLOTRON JA83 nem
- PBX JABLOTRON JA106K nem
- kémiai összetétel Pb
- PARADOX nem
- optimális élettartam 5 év
- terminál faston 6,3 mm
- értékesítési csomagolás 1 db Márkás, kiváló minőségű ár-érték arányában olcsónak számító, zárt ólomsavas és ciklikus zselés akkumulátorok széles választékban weboldalunkon. Akciós akkumlátorok széles választékban a felhasználási területek teljes kiszolgálásához mint pl. UPS szünetmentes tápegységekbe, riasztó rendszerekbe, játékokba, elektromos kerékpárokba illetve vizijárművekbe! Az akkumulátorok ismételt töltésre és kisütésre alkalmas áramforrások. Az ismétlődésre alkalmas ciklusok száma azonban nem korlátlan, tárolóképességük (kapacitásuk) idővel csökken, ezért élettartamuk véges.
A felhasználási szempontok alapján lehetnek:indítóakkumulátor, illetve a ciklikus akkumulátorok, melyek kategóriái: vontatási vagy járműhajtó akkumulátor, helyhez kötött vagy ipari felhasználású akkumulátor,
vezeték nélküli készülékek akkumulátorai. Az indító akkumulátort arra tervezték, hogy rövid idejű, de nagy áram leadására legyen képes (pl. önindító). Az ilyen akkumulátorok ólomlemezei vékonyabbak és az anyagi összetételük is eltérő a ciklikus akkumulátorokétól. A ciklikus akkumulátor kevésbé képes rövididejű nagy áramok leadására, viszont sokkal jobban bírja a huzamosabb kisütést/feltöltést. A ciklikus akkumulátorok lemezei vastagabbak és az akku képes túlélni többszöri akku mélykisütést is. Az indító akkumulátorokat nem lehet ciklikus akkumulátoroknak szánt feladatokra alkalmazni. Az ún. kettős felhasználású akkumulátor (Dual Purpose Battery) csak egy kompromisszum a fenti két akku típus között. Az akkumulátorok fejlesztésénél a cél: minél nagyobb kapacitás mellett minél kisebb méret és tömeg - vagy tudományosabban: minél nagyobb energiasűrűség.
Felépítés szerint a csoportosítva: Oxigénrekombinációs, zárt ólomakkumulátorok
Ólom vagy savas akkumulátor
Nikkel metál-hidrid (NiMH) akkumulátorok
Nikkel-kadmium akkumulátor
Lítium-polimer (Li-polymer) akkumulátor
Lítium-ion akkumulátor (Li-ion)
Az akkumulátorok szerkezete jó száz éve változatlan. A kénsav vizes oldatába merülő ólom és ólom-oxid lemezek már az első autókban is helyet kaptak. Az elv ma annyiban változott, hogy a legmodernebb akkumulátorok elektrolitját szövetbe itatva tekerik a lemezekre, így nem folyhat ki a savas anyag, és még a törött akku is indításképes lehet. Ez a köznyelvben „zselésnek nevezett szerkezet. A zselés akkumulátor belsőleg annyiban hasonlít a lentebb tárgyalt AGM akkumulátorokhoz, hogy az elektrolit mindkettőben meg van kötve. Az AGM akkuban az elektrolit továbbra is folyékony kénsav, csak fel van itatva, míg a zselés akkuban szilika-gél segítségével az elektrolitot elzselésítik. Oxigénrekombinációs, zárt ólomakkumulátorok az 1990-es évek végének legnagyobb konstrukciós változása a savas ólomakkumulátorok területén az üzemelés szempontjából zárt konstrukció megjelenése és tömeges elterjedése. Az oxigén rekombinációs akkumulátorok fordulnak elő Magyarországon is autókban, számítógépek szünetmentes áramforrásaiban, riasztókészülékek
áramforrásaiban stb. Nagyon gyakori, hogy sokan a „zselés kifejezést használják, amikor egy zárt rendszerű, karbantartásmentes akkumulátorról beszélnek. Sokszor hasonló a tapasztalat akkor is, amikor valaki zselés akkumulátorhoz keres akkumulátor töltőt, sok esetben a végén kiderül, hogy az akku egyáltalán nem zselés rendszerű, ugyanis a két kategória külön technológián alapul. Az AGM (Absorbed Glass Matt) akkumulátorok körül ezen kívül is van egy kis fogalomzavar a köztudatban, mivel az akkumulátorgyártók és forgalmazók különböző nevekkel illetik őket; pl. zárt biztonsági szelepes (sealed regulated valve), száraz vagy szárazcellás (dry cell), kiömlésbiztos (non-spillable) és zárt ólom akkumulátorok. AGM (Absorbed Glass Matt) felitatott üvegszálas konstrukció az akkumulátorlemezek között egy bór-szilikát párnát jelent, amely egyéb hasznos tulajdonsága mellett megakadályozza a lemezek közötti vagy alatti cellazárlatot is. Az AGM konstrukciók további előnye, hogy akkor sem szivárog ki belőlük eletrolit, ha az akkumulátor háza megsérül, széttörik. A legtöbb AGM akkumulátor rendelkezik az un. gázrekombinációs képességgel, amely röviden azt jelenti, hogy a töltési/kisütési folyamat alatti elektrolízissel járó folyadékveszteség minimalizálódik. A hagyományos akkukhoz képest ugyancsak növekszik kisütés és az újratöltés hatásfoka, a valóságban az AGM akkumulátor a VRLA akkuk (Valve Regulated Lead Acid - zárt biztonsági szelepes ólomakkumulátor) egyik variánsa. Felhasználása a nagyteljesítményű indító akkumulátoroknál, ciklikus alkalmazásoknál (szünetmentes tápellátás) és napelemes rendszereknél
jelentős.

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.